torsdag 19 maj 2016

Köpt och sålt sen sist

Hade lite över efter försäljningen av Lifco. Har sedan tidigare haft lite udda 18 stycken Verizon. För att snygga till det lite så köpte jag 12 till. Inte alla beslut är logiska.

Köpt 12 Verizon (2016-05-17)

Sen dagen efter kom butikskedjan Target med en rapport som fick kursen att rasa. Jag ville utnyttja tillfället att snitta ner mig lite men hade inga pengar på kontot så jag var tvungen att sälja av lite. Valet föll på ADM där jag hade en kursvinst och där vikten var relativt stor.

Sålt 20 Archer Daniels Midland

Köpt 10 Target Corp

Rullade in lite utdelningar från blandade bolag och för dom ökade jag i SECTRA.

Köpt 15 SECTRA

Samt slutligen idag för ytterligare lite ströutdelningar fick det bli en liten ökning i SBUX.

Köpt 5 Starbucks




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar