söndag 25 april 2021

3 försäljningar

Ökar i råvaror:

Köpt 9 Equinor

Köpt 13 UPM-Kymmene

Och läkemedel:

Köpt 250 Pfizer

Köpt 25 Bristol-Myers Squibb

Köpt 8 AbbVie

Köpt 30 NovoNordisk

En liten slatt WPC till:

Köpt 25 W.P. Carey

Sålt av tre innehav, Svedbergs har en kvartalsvinst i närheten av mitt portföljvärde. Det är ett för litet bolag i min smak och de har svikit mig förr även om det ser ut att vara på rätt väg nu. Legat back länge i denna och kan nu komma ur med en liten vinst.

Sålt 575 Svedbergs

Proact har nu vid några rapporttillfällen uppvisat en oroande hög volatilitet. Vill fokusera på mindre oberäkneliga bolag.

Sålt 50 Proact IT Group

Sbanken är under bud. Jag gav det en vecka men det verkar inte komma någor motbud så jag säljer av. 

Sålt 140 Sbanken


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar