fredag 29 april 2016

Sista affärerna för april

Då var april slut. Ordentlig nedgång idag och jag shoppade loss för pengarna jag fick loss efter gårdagens försäljningar i Clas Ohlson och Platzer.

Coor gick ex utdelning. Återinvesterade.

Köpt 100 Coor Service Management Holding

Platzer gick också ex men återinvesterade inte.

Vid breda nedgångar tycker jag det är bra läge att passa på att öka i breda börshandlade fonder.

Köpt 10 XACT OMSB Utd
Köpt 30 SCHD

Sedan ökade jag lite i en del små innehav jag håller på att bygga upp i vikt.

Köpt 25 Betsson
Köpt 10 Beijer Alma
Köpt 5 Alfa Laval
Köpt 15 Byggmax

Och sist, ett nytt innehav jag kikat på ett tag som gick ex idag, Stora Enso.

Köpt 50 Stora Enso R

Då börjar maj, min bästa utdelningsmånad med över 50,000 i utdelningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar