torsdag 12 maj 2016

Mer småköp, ATH i Realty Income

Skanskas rapport gladde inte riktigt marknaden. Snittade ner mig lite.

Köpt 10 Skanska

Också ökat lite i Swedbank.

Köpt 20 Swedbank

Börjar närma mig 20,000 i utdelningar i april. När jag nått det målet kommer jag fokusera på att öka i andra månader.

Tomt på Avanzakontot igen. Runt den femtonde borde det rulla in ca 1000 kronor från NorthWest Healthcare, Realty Income och SPFF. På tal om Realty Income så tror jag den handlades i all time high idag. Intressant.

2 kommentarer:

  1. Tycker Realty Income alltid handlas till All time high :) Jäkligt svårt att komma in i den på någon vettig nivå tycker jag.

    MvH Pengaregn

    SvaraRadera
  2. Skall nog till en ordentlig ökning av ränteläget för att den skall komma ner.

    SvaraRadera